Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autor: 
Kozák Vratislav
Závodný Pospíšil Jan
ISBN: 
9788087500330
9788087500330
Rok vydání: 
2013
Počet stran: 
124
Poskytovatel: 
Palmknihy
Vydavatel: 
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
5471
pap
pdf
Anotace: 

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_424055.jpg
public://cover/cover_394834.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423993.jpg
public://cover/cover_423991.jpg
public://cover/cover_423985.jpg
public://cover/cover_423892.jpg
public://cover/cover_423853.jpg
public://cover/cover_423854.jpg
public://cover/cover_423859.jpg
public://cover/cover_423664.jpg
public://cover/cover_423611.jpg
public://cover/cover_423609.jpg
public://cover/cover_423349.jpg
public://cover/cover_423086.jpg