Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_394930.jpg
public://cover/cover_394931.jpg
public://cover/cover_394932.jpg
public://cover/cover_394965.jpg
public://cover/cover_395000.jpg
public://cover/cover_395001.jpg
public://cover/cover_394865.jpg
public://cover/cover_394866.jpg
public://cover/cover_394867.jpg
public://cover/cover_395145.jpg
public://cover/cover_395146.jpg
public://cover/cover_395323.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_424067.jpg
public://cover/cover_423867.jpg
public://cover/cover_183686.jpg
public://cover/cover_183834.jpg
public://cover/cover_177966.jpg
public://cover/cover_423993.jpg
public://cover/cover_423991.jpg
public://cover/cover_423985.jpg
public://cover/cover_423892.jpg
public://cover/cover_423853.jpg
public://cover/cover_423854.jpg
public://cover/cover_423859.jpg