Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420594.jpg
public://cover/cover_420598.jpg
public://cover/cover_420537.jpg
public://cover/cover_420538.jpg
public://cover/cover_420540.jpg
public://cover/cover_420543.jpg
public://cover/cover_420544.jpg
public://cover/cover_420559.jpg
public://cover/cover_420560.jpg
public://cover/cover_420561.jpg
public://cover/cover_420562.jpg
public://cover/cover_420563.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_179969.jpg
public://cover/cover_420591.jpg
public://cover/cover_420548.jpg
public://cover/cover_420437.jpg
public://cover/cover_420439.jpg
public://cover/cover_420338.jpg
public://cover/cover_418192.jpg
public://cover/cover_403669.jpg
public://cover/cover_420569.jpg
public://cover/cover_420547.jpg
public://cover/cover_420549.jpg
public://cover/cover_420550.jpg