Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_394990.jpg
public://cover/cover_394991.jpg
public://cover/cover_394992.jpg
public://cover/cover_423285.jpg
public://cover/cover_423283.jpg
public://cover/cover_423278.jpg
public://cover/cover_423279.jpg
public://cover/cover_423280.jpg
public://cover/cover_423282.jpg
public://cover/cover_423273.jpg
public://cover/cover_423274.jpg
public://cover/cover_423275.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_402283.jpg
public://cover/cover_403669.jpg
public://cover/cover_422920.jpg
public://cover/cover_422918.jpg
public://cover/cover_422919.jpg
public://cover/cover_417825.jpg
public://cover/cover_403310.jpg
public://cover/cover_423146.jpg
public://cover/cover_354320.jpg
public://cover/cover_387588.jpg
public://cover/cover_387580.jpg
public://cover/cover_206749.jpg