Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420192.jpg
public://cover/cover_420183.jpg
public://cover/cover_420145.jpg
public://cover/cover_420146.jpg
public://cover/cover_420140.jpg
public://cover/cover_420147.jpg
public://cover/cover_420141.jpg
public://cover/cover_420148.jpg
public://cover/cover_420142.jpg
public://cover/cover_420143.jpg
public://cover/cover_420144.jpg
public://cover/cover_420139.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_420191.jpg
public://cover/cover_420135.jpg
public://cover/cover_419853.jpg
public://cover/cover_418233.jpg
public://cover/cover_417810.jpg
public://cover/cover_417812.jpg
public://cover/cover_417806.jpg
public://cover/cover_417813.jpg
public://cover/cover_417808.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg