Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420556.jpg
public://cover/cover_420753.jpg
public://cover/cover_420754.jpg
public://cover/cover_420755.jpg
public://cover/cover_420752.jpg
public://cover/cover_420721.jpg
public://cover/cover_420750.jpg
public://cover/cover_420751.jpg
public://cover/cover_420720.jpg
public://cover/cover_420711.jpg
public://cover/cover_420710.jpg
public://cover/cover_417848.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_420437.jpg
public://cover/cover_420438.jpg
public://cover/cover_420439.jpg
public://cover/cover_420420.jpg
public://cover/cover_420330.jpg
public://cover/cover_420191.jpg
public://cover/cover_420190.jpg
public://cover/cover_420054.jpg
public://cover/cover_419966.jpg
public://cover/cover_419967.jpg
public://cover/cover_419953.jpg
public://cover/cover_419873.jpg