Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_414574.jpg
public://cover/cover_414576.jpg
public://cover/cover_423271.jpg
public://cover/cover_423317.jpg
public://cover/cover_423309.jpg
public://cover/cover_423308.jpg
public://cover/cover_423305.jpg
public://cover/cover_423306.jpg
public://cover/cover_423307.jpg
public://cover/cover_423298.jpg
public://cover/cover_423299.jpg
public://cover/cover_423300.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_403310.jpg
public://cover/cover_402283.jpg
public://cover/cover_403669.jpg
public://cover/cover_422919.jpg
public://cover/cover_422920.jpg
public://cover/cover_422918.jpg
public://cover/cover_417825.jpg
public://cover/cover_423146.jpg
public://cover/cover_354320.jpg
public://cover/cover_387588.jpg
public://cover/cover_387580.jpg
public://cover/cover_387579.jpg