Moderní management jakosti

public://cover/cover_170596.jpg
Autor: 
kol. Jaroslav Nenadál a
ISBN: 
9788072611867
9788072613922
9788072613915
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
380
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
170596
pap
epub
pdf
Anotace: 

Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací.        Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům.      Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelentnosti a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen mnohými příklady dobré praxe.      Zvýšený důraz autoři monografie kladou na úlohu „lidského faktoru“ a komunikace v managementu jakosti a rovněž na téma integrace systémů managementu a přechodu od managementu jakosti k jakosti managementu.      Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací – z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života. Nutnost snažit se ze všech sil o zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stran (zákazníků atd.) prostřednictvím naplňování náročných strategických záměrů, snižování nákladů a zlepšování výkonnosti procesů, potřeba dělat věci rychle a hned napoprvé dobře se staly konstantou, ať se nám to líbí nebo ne.      Kniha, určená profesionálům v oboru managementu jakosti, pracovníkům vrcholových vedení organizací a dalším manažerům v organizační praxi, jakož i studentům vysokých a vyšších škol, tak podává ucelený pohled na problematiku moderního managementu jakosti i na možnosti, kterých v tomto směru mohou organizace různého typu a zaměření využít.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_417720.jpg
public://cover/cover_417718.jpg
public://cover/cover_417719.jpg
public://cover/cover_417400.jpg
public://cover/cover_417390.jpg
public://cover/cover_339930.jpg
public://cover/cover_340128.jpg
public://cover/cover_326191.jpg
public://cover/cover_335291.jpg
public://cover/cover_203218.jpg
public://cover/cover_202179.jpg
public://cover/cover_184265.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_362827.jpg
public://cover/cover_416872.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_416418.jpg
public://cover/cover_416420.jpg
public://cover/cover_394674.jpg
public://cover/cover_393701.jpg
public://cover/cover_401940.jpg
public://cover/cover_393704.jpg
public://cover/cover_354310.jpg