Před-svědčování

Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
Autor: 
Cialdini Robert B.
ISBN: 
9788075550149
9788075550170
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
404
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
162512
pap
epub
Anotace: 

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.# V KNIZE SE DOZVÍTE:- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků# O autoroviDr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_419914.jpg
public://cover/cover_419908.jpg
public://cover/cover_419870.jpg
public://cover/cover_418292.jpg
public://cover/cover_418154.jpg
public://cover/cover_418107.jpg
public://cover/cover_418003.jpg
public://cover/cover_417754.jpg
public://cover/cover_417752.jpg
public://cover/cover_417753.jpg
public://cover/cover_417568.jpg
public://cover/cover_417235.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_419873.jpg
public://cover/cover_418233.jpg
public://cover/cover_417734.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_403307.jpg
public://cover/cover_403074.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_416418.jpg
public://cover/cover_416872.jpg
public://cover/cover_414159.jpg