Manéž informačního věku

public://cover/cover_169298.jpg
Autor: 
Pilný Ivan
Kučerová Tereza
ISBN: 
9788026501695
9788026502036
9788026502029
Rok vydání: 
2014
Počet stran: 
232
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
169298
pap
epub
pdf
Anotace: 

Říká se, že žijeme v době informačního věku. Atributy připisované informačnímu věku bývají technologie, počítače, digitalizace, digitální dálnice, informace kdykoli, kdekoli, komukoli na dosah ruky. Jedná se však skutečně o informace, nebo jen o terabajty? A jsme vůbec schopni překladu takovýchto terabajtů do důležitých informací? Dokáže se náš mozek s takovým množstvím informací vypořádat? A jsme vlastně vůbec schopni žít bez těchto informací? Autoři knihy Ivan Pilný a Tereza Kučerová se v knize Manéž informačního věku pokouší zjistit, jak s těmito jevy zacházet. Nenabízí návody, ale spíše témata k zamyšlení. Vždyť přeci potenciál zdravého rozumu stále převyšuje všechny počítačové sítě dohromady. Pojďme se společně s autory zamyslet například nad tím, zda: existuje doopravdy digitální předěl hendikepující ty, kteří nemají přístup na internet; se nezměnily některé digitální dálnice na zaprášené okresky vedoucí odnikud nikam, nebo dokonce ve slepé uličky; žijeme ještě skutečné životy, nebo je některé věkové skupiny už změnily ve virtuální; jsou senioři schopni ovládat nové digitální hračky tak, aby jim byly k užitku; mohou psychopati nebo kriminálníci terorizovat lidi, státy a celý svět a využívat jeho závislosti na počítačových sítích a kritických aplikacích. Komu nebo čemu můžeme na internetu věřit? Ing. Ivan Pilný je znám především na poli informačních a komunikačních technologií jako úspěšný manažer a podnikatel. Teď tvrdí, že zkouší dělat to, co ho baví. Postavil se před zrcadlo a zjistil, že jej zajímá vlastní mozek. V této knize se získané poznání snaží rozšířit i na vaše mozky. Snad k užitku čtenářů. Tereza Kučerová pochází z výtvarně založené rodiny. Vystudovala Marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd na Karlově univerzitě, v současnosti dokončuje magisterské studium Žurnalistiky tamtéž. Strávila rok na studijním pobytu v Barceloně, který ji velmi kulturně ovlivnil. Je členkou ediční rady internetového magazínu Markething.cz a pracuje jako copywriterka v reklamní agentuře Mather Advertures. Ve volném čase se věnuje fotografování a DIY projektům, o kterých píše se svou kamarádkou na blogu mintyfinty.cz.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_417730.jpg
public://cover/cover_417731.jpg
public://cover/cover_417719.jpg
public://cover/cover_417720.jpg
public://cover/cover_417718.jpg
public://cover/cover_417484.jpg
public://cover/cover_417408.jpg
public://cover/cover_417400.jpg
public://cover/cover_417390.jpg
public://cover/cover_339930.jpg
public://cover/cover_340128.jpg
public://cover/cover_326191.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_417724.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_362827.jpg
public://cover/cover_416420.jpg
public://cover/cover_416872.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_416418.jpg
public://cover/cover_394747.jpg
public://cover/cover_392622.jpg