Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420192.jpg
public://cover/cover_420142.jpg
public://cover/cover_420140.jpg
public://cover/cover_419854.jpg
public://cover/cover_368595.jpg
public://cover/cover_355805.jpg
public://cover/cover_203038.jpg
public://cover/cover_6062.jpg
public://cover/cover_180276.jpg
public://cover/cover_171345.jpg
public://cover/cover_160945.jpg
public://cover/cover_13688.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_420191.jpg
public://cover/cover_419853.jpg
public://cover/cover_418233.jpg
public://cover/cover_403066.jpg
public://cover/cover_416872.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_393701.jpg
public://cover/cover_393704.jpg
public://cover/cover_392622.jpg
public://cover/cover_420135.jpg
public://cover/cover_420054.jpg
public://cover/cover_417228.jpg