Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_394823.jpg
public://cover/cover_394901.jpg
public://cover/cover_395093.jpg
public://cover/cover_395094.jpg
public://cover/cover_395211.jpg
public://cover/cover_395313.jpg
public://cover/cover_395697.jpg
public://cover/cover_421108.jpg
public://cover/cover_421103.jpg
public://cover/cover_420979.jpg
public://cover/cover_420710.jpg
public://cover/cover_421132.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_206762.jpg
public://cover/cover_420904.jpg
public://cover/cover_206651.jpg
public://cover/cover_206653.jpg
public://cover/cover_206705.jpg
public://cover/cover_401606.jpg
public://cover/cover_421070.jpg
public://cover/cover_420826.jpg
public://cover/cover_402292.jpg
public://cover/cover_421044.jpg
public://cover/cover_420811.jpg
public://cover/cover_393750.jpg