Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_422015.jpg
public://cover/cover_422012.jpg
public://cover/cover_422011.jpg
public://cover/cover_422009.jpg
public://cover/cover_422003.jpg
public://cover/cover_421866.jpg
public://cover/cover_421722.jpg
public://cover/cover_420608.jpg
public://cover/cover_186013.jpg
public://cover/cover_201359.jpg
public://cover/cover_376078.jpg
public://cover/cover_159090.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_421991.jpg
public://cover/cover_421949.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_402995.jpg
public://cover/cover_421803.jpg
public://cover/cover_421737.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_421920.jpg
public://cover/cover_417809.jpg
public://cover/cover_417811.jpg
public://cover/cover_403763.jpg
public://cover/cover_403778.jpg