Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420772.jpg
public://cover/cover_420773.jpg
public://cover/cover_420642.jpg
public://cover/cover_420288.jpg
public://cover/cover_392532.jpg
public://cover/cover_394583.jpg
public://cover/cover_394714.jpg
public://cover/cover_387893.jpg
public://cover/cover_368364.jpg
public://cover/cover_370106.jpg
public://cover/cover_375925.jpg
public://cover/cover_376038.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_402287.jpg
public://cover/cover_420748.jpg
public://cover/cover_420749.jpg
public://cover/cover_420745.jpg
public://cover/cover_420746.jpg
public://cover/cover_420747.jpg
public://cover/cover_417560.jpg
public://cover/cover_354353.jpg
public://cover/cover_420439.jpg
public://cover/cover_420437.jpg
public://cover/cover_420438.jpg
public://cover/cover_420420.jpg